fredag 4. oktober 2013

Ødelagt I-Pad og service

Så godt at det er vi lærerne som er de største bidragsyterne til ødelagte padder. Det betyr vel at elevene er mer forsiktige med sine...

Jeg har opplevd det grusomme, padda mi avgikk med døden i sommer! Heldigvis har vi en veldig bra it-avdeling på skolen, så første arbeidsdag ble padda levert inn, og håpet om at dette skulle være fort gjort var stort. Desverre var det ikke det. I forbindelse med skolestart er det mye it skal gjøre, så min lille padde ble nok ikke prioritert, og det er helt greit! Når den endelig ble det, var det ikke så enkelt som jeg trodde. Låne-padde var ikke et problem, men ny/reparert padde derimot....

Alexander på it må være en tålmodig, men bestemt mann, for han gir seg ikke med et avslag. I følge de som har ansvaret for service på våre maskiner, var ikke dette en god sak, padda var et år gammel og garantien var ute... Da er det bra man har Alexander til å ordne opp, for de snudde, og ny padde kommer!

Det viser at et godt service-apparat er viktig. Skal dette være et godt verktøy er det viktig at elevene, og lærerne, får god hjelp og service dersom uhellet er ute. 

Nå gleder jeg meg til å få alle appene mine på plass igjen, for det er jo en stor fordel at alle appene er der for meg, uansett hvilken padde jeg bruker! Nok et pluss for bruk av padde!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar